.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع و معادن و کشاورزی مازندران:
شرايط تولیدکنندگان در استان بسیار نگران کننده است
در حال حاضر تولیدکنندگان در وضعیت مطلوبی بسر نمی برند و وضعیت معیشتی آنان بسیار نگران کننده است ، بدهی معوق زیاد بانکی ، فشارهای مالیاتی و رکود بازار از جمله ...
شرايط تولیدکنندگان در استان بسیار نگران کننده است

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران گفت: ضرورت راه اندازی مرکز همایش های بین المللی در مرکز استان احساس می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران ، غلامرضا عشریه بعد از ظهر امروز 22 مرداد ماه 92 در آیین تجلیل از اصحاب رسانه که در اتاق بازرگانی ، صنایع  و معادن و کشاورزی استان برگزار شد خبر و خبر رسانی را از جمله کارهای دشوار دانست و اظهارداشت: اصحاب رسانه استان افرادی خوش فکر، جسور و توانا جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه اهتمام می کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات 24 خرداد ماه دشمنان سرمایه گذاری های بسیاری جهت عدم حضور ملت ایران کردند که خبرنگاران با اطلاع رسانی مطلوب خود و با نشان دادن حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه های شوم آنان را نقش برآب کردند.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات تولید کنندگان و وضعیت اقتصادی آنان را از جمله دغدغه های اتاق بازرگانی دانست.

عشریه با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان در وضعیت مطلوبی بسر نمی برند و وضعیت معیشتی آنان بسیار نگران کننده است گفت: بدهی معوق زیاد بانکی ، فشارهای مالیاتی و رکود بازار از جمله دغدغه های تولیدکنندگان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان واقعی با تمامی سختی هایی که بر سر راه آنان وجود دارد وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و باید برای فعالان اقتصادی که خواهان حفظ عزت کشور هستند توجه شود.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران اظهارداشت: با توجه به اینکه فعالان اقتصادی به عنوان نماینده های مردم هستند  در دو سال اخیر اتاق بازرگانی مورد بی مهری یکی از وزارت خانه ها قرار گرفته است.

عشریه خاطرنشان کرد: قانون فضای کسب و کار یکی از بهترین قوانینی است که مورد استقبال قرار نگرفت که امیدواریم با انتصاب محمد نهاوندیان به عنوان رییس دفتر رئیس جمهور کشورمان مورد توجه قرار گیرد.

وی با توجه به اینکه فعالان اقتصادی از اقشار زحمتکش عرصه تولید و اشتغال در کشور هستند افزود: سعی شده تدوین برنامه اقتصادی با محوریت بخش خصوصی صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران یادآور شد: همچنین همایش اقتصاد مقاومتی برای اولین بار در سطح کشور با همکاری دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

وی برگزاری نمایشگاه های بین المللی در قائمشهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ضرورت راه اندازی مرکز همایش های بین المللی در مرکز استان احساس می شود.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران افزود: اقتصاد استان زمانی توسعه پیدا می کند که امکانات لازم برای استان لحاظ شود.

عشریه  با بیان اینکه راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه از نیازهای استان بوده است اظهارداشت: 80 میلیون تومان سرمایه گذاری برای راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان هزینه شده است .

وی از آمادگی مرکز آموزش اتاق بازرگانی برای خبرنگاران در بحث اقتصادی خبر داد و گفت: همچنین اتاقی برای سهولت ارسال اخبار برای خبرنگاران استان در نظر گرفته می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی ایمانی 23 مرداد 1392
پس از اجرای ناقص قانون هدفمندی یارانه ها بسیاری از بنگاههای تولیدی دچار مشکل شده و به ورطه ورشکستگی رسیدند . آنوقت ملاحظه نمودیم که آقای غضنفری چند روز پیش در هیأت وزیران آقای روحانی که در همین جریده منتشر گردید ادعا نموده بودند که صادرات ما افزایش یافته است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.011 seconds.